120403 -Vårsol och turistinvasion.

Okej, här händer det inte mycket.
Ser att några tappra själar fortfarande läser den här otroligt händelserika bloggen. Så tänkte jag skulle ge er ett litet livstecken. 
Det enda jag gör är att jobba, sova och äta. Typ. 
Spelar lite wordfeud, blir sur när jag förlorar och ger mig inte förrns jag vunnit. 
Kollar facebook och förvånas inte över något längre. Facebook är en lokal skvallertidning som uppdateras en gång i minuten. Typ. 
Jävligt intressant ändå, men nog så irriterande. 
Mitt största intresse är att irritera mig på facebookare som inte kan stava, särskriver och inte har någon som helst aning om hur man formulerar en mening. Än roligare är det när dessa människor gnäller över att andra särskriver. 
Jag blir lika lycklig varje gång.
En annan sak som driver mig till vansinne är alla jävla turister som just nu tagit över Härjedalen. 
Vart man än går så är dom där. 
Ica, Konsum, Statoil och OK har smockfulla parkeringar dag ut och dag in. 
Jag kräks. 
Nåja, solen skiner i alla fall. Man ska vara glad för det lilla.
Idag är det ganska precis EN månad kvar till forum. 
Jag kunde inte längta mindre. 
Det SKA bli så jäkla galet. Kan inte bli annat med sällskapet jag har. 
Jag och Ida har även börjat på buggkurs för att kunna göra forum, om möjligt, ännu roligare.
Helgen efter forum ska jag utforska en helt ny del av detta avlånga land. Nämligen Göteborg. 
Med tanke på att folkmassor och storstäder ger mig panikångest så antar jag att det kommer bli galet det med. 

Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-10 @ 18:46:06
URL: http://thisisalexandras.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0