110912 -Vi går ut och brinner upp i natten och skyller allting på våra fyllehuven.

Jag är en upptagen människa som inte gör annat än arbetar och sover. Därav denna fantastiska uppdatering. Jag har inte så mycket att berätta nu heller, mer än att jag har köpt en rosa dator. Jag älskar den.
Ja.. Och i fredags ramlade jag runt på Sveg med min nya flickvän, även kallad Karolina Kristofferson, och andra roliga människor.  Alltså jag och KK, vi är inte homo eller så.. Det är bara det att hon är en flicka och hon är min vän. Flickvän. Fyndigt, I know.
Hon är liksom den sortens flicka jag gillar, för hon är tom och jag är tom och vi ramlar in på discotek, sen ramlar vi ut så vitt jag vet, och när vi ramlar ut så brinner vi upp i natten och skyller allting på våra fullehuven. Vi är så himla bra. Och hej förretsen, jag är kommateckensmissbrukare. Eller vad det nu än heter och hur det nu än stavas.
Jag är trött och borde sova. Jag måste kliva upp om mindre än sex timmar.
Och förresten är jag så himla nöjd över att inte behöva gå i skolan. I lööööööv arbetslivet.
Tack och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Ett inlägg!! :D

2011-09-13 @ 09:24:14
Postat av: KK

Hahahahahahahahaha! Är du inte homo?:O

2011-09-15 @ 12:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0