110517 -Nedräkning..

Idag är det fyra dagar tills jag åker till Kreta, och 14 dagar till studenten.
Jag är ledig från skolan hela veckan. Känns bra. Att det är mösspåtagning på torsdag gör inte heller saken sämre.

På lördag, alltså 21/5, så ska tydligen jorden gå under också. Enligt bibel-nissen som räknat ut allt det här så kommer det bli en ordentlig jordbävning på kvällen, och sen ska alla dö. Ungefär så. Han är stensäker (och typ hundra år gammal..), han hade inte ens en plan B, så säker var han.
Hemskt intressant tycker jag. Ska vi tro på allt sånt här så skulle jorden redan ha gått under tio gånger. Men vad vet vi? Jorden ska ju hinna gå under två gånger år 2012 också..
Ska bli spännade att se vad som händer. Jag har iallafall förberett mig genom att måla naglarna och smidit en plan på hur jag ska kunna vara så lycklig som möjligt de sista dagarna. För om jag nu ska dö så tänker jag göra det snygg (nåja..) och lycklig. 
Tack och hej.

 
 


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hoppas du haft en bra helg?

2011-05-23 @ 13:41:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0