110330 -Du är snart där.

Igår när jag satt på praktiken och deppade över min kärlek så fick P4 jämtland mig på bättre tankar genom att spela finaste Håkan för mig. Världens bästa pepptext också. Det kom så lägligt.
Jag blev säkert världens lyckligaste människa just då.
Det är samma låt som en nyfunnen fin vän som också avgudar Håkan la upp i sin blogg för att hjälpa mig genom en hemsk period. TACK till dig, och tack till radio jämtland.
Nu vet jag att det blir som det blir, det är liksom inget jag kan styra över. Hur mycket jag än försöker.
Just wait and see.
Delar med mig av låten också ifall någon annan känner sig deppad.
Varsågoda!



Idag har jag förresten fått veta att min livmoder är liten och fin, och att mina äggstockar sitter där dom ska.
Känns skönt.
Tack och hej.

Kommentarer
Postat av: Karolina

:D

2011-03-30 @ 22:09:46
URL: http://princessoats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0