110329 -Fantastiskt.



Det här är antagligen den roligaste filmen på hur länge som helst. It's so funny I'm gonna die. Den som inte skrattade åt det där är humorbefriad. På riktigt riktigt alltså.

Förresten har jag kommit på att jag vill jävligt mycket.
-Jag vill ha en bil (Hallå, jag bor i Härjedalen. Vill man förflytta sig här så måste man ha en bil..)
-Jag vill ha en lägenhet. Där ska jag kunna ha mitt garderobsinnehåll utspritt på golvet utan att någon behöver bry sig.
-Jag vill tatuera mig. Men jag vågar fan inte.
-Jag vill ta studenten nu. Helst igår.
-Jag vill ha lite kärlek från min kärlek.
-Jag vill vara ekonomiskt oberoende och aldrig mer behöva oroa mig för pengar och diverse räkningar som i dagsläget inte blir betalda av sig själva.
-Jag vill att det ska bli sommar så jag får börja jobba.
-Jag vill att alla jävla krig ska sluta.
-Jag vill ha en katt.
-Jag vill att Johanna ska få jobba på Mobacka med mig i sommar.
-Jag vill åka till Ullared bara för att det är en såndär grej man måste göra.
-Jag vill att det ska bli rättviksmarknad nu och att jag har en bil så jag tar mig dit.
-Jag vill att Luleå ska vinna SM-guld.
-Jag vill att alla dryga jävlar som uppdaterar varje sekund av sina liv på facebook ska sluta med det omgående, eller att jag ska ta mitt förnuft till fånga och helt enkelt ta bort dem från min vänlista eller alternativt dölja deras inlägg.
-Jag vill kunna laga mat som faktiskt är ätbar.
-Jag vill ha en iPod. En grön.
-Jag vill färga håret som nu börjar gå i en orange ton.
-Jag vill att mina ogjorda skolarbeten plötsligt ska vara gjorda av sig själva.
-Jag vill ha en vänner-box att förgylla mina ack så trista vardagskvällar med.
-Jag vill kunna åka snowboard utan att slå ihjäl mig.
-Jag vill att min BFF Anna ska slita sig från sin kille och komma hem åtminstonde en helg i månaden.
-Jag vill bli slank och vacker utan att träna, och utan att sluta med godsaker.
-Jag vill vakna en morgon och upptäcka att mina fräknar försvunnit för gott.
-Jag vill ha godis. Nu.
-Jag vill att Joakim Berg, sångaren i Kent för dom som inte visste det, plötsligt ska knacka på min dörr och sjunga utan dina andetag för mig.

Det var mest bara det jag ville säga.
Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Johaaaaanna

Vi kan åka till ullared och rättvik! :D

2011-03-30 @ 13:36:01
Postat av: Anonym

Fräknar är fint, extremt faktiskt.

2011-04-26 @ 00:27:31
URL: http://telenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0