110325 -Minnet är bra men kort.

Hur förvirrad är man på en skala om man tänker laga taco till middag, åker till konsum, plockar på sig en korg helt smockfull med grejer, det blir alldeles för dyrt och sen kommer hem och upptäcker att man glömt en liten ynka grej?
Köttfärsen. Inte så jäkla liten grej heller. Blir inte mycket taco utan köttfärs. 
Nu har jag besökt konsum ytterligare en gång och inhandlat den där nedrans köttfärsen. Självklart var det samma kassörska som första gången jag var där. Hon skrattade åt mig. Inte helt okej.
Förresten så kanske kanske kanske jag är bilägare om en timme. Vuxenpoäng.
Tack och adjö.


Kommentarer
Postat av: jennnieeeee

då vet jag vem jag ska ringa om jag behöver skjuss! ;)

2011-03-25 @ 18:41:04
URL: http://jennieherrdin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0