110322 -I brist på annat.

Vem pratade du senast med? -Lillasyster.
När steg du upp idag? -07.53 ganska precist.  
Är du kär för tillfället? -Ja. Galet.
Tycker du att du har bra vänner som du kan lita på? -Självfallet.
Nämn en positiv egenskap hos dig? -Jag är så jävla rolig.
Nämn en negativ egenskap hos dig? -Klagar på allt. Jag menar verkligen ALLT. Inget skämt.
Hur lång är du? -159,8 typ. Kommer aldrig nå upp till den magiska gränsen 160.
Har du haft sex med fler än 10 personer? -Nej.
Har du frågat ut en kille på dejt ngn gång? -Jag har nog aldrig varit på en "date". Så nej, det har jag inte.
Ta din mobil, bläddra ner till 5e smset och skriv vad där står? -Nä, det orkar jag fan i mig inte göra.
Bästa tv-serien? -Bästa? Som att jag kan välja det.. Sex and the city, O.C, desperate hosewives, Greys Anatomy.. Ja, you name it.
Vilket land skulle du vilja besöka med dina vänner? -Vilket land som helst som är varmt och inte tar mer än fyra timmar att flyga till.
Nämn 3 heta kvinnliga modeller/skådespelare/artister? -Ehhh, Jennifer Aniston?
Nämn 3 heta manliga modeller/skådespelare/artister? -Vafan, fotbollsspelare. Zlatan.
Bästa låten Sean Paul har gjort? -VEM är det?
Är du nöjd med ditt namn? -Jovars. Dumt att klaga.
Vad tar du på dig när du ska ut o skaka loss på dansgolvet? -Oftast nåt svart som jag (nästan) ser slank och vacker ut i.

Anser du dig själv som attraktiv? -Kan jag inte påstå.
Hur pass viktigt är personlighet för dig? -Vääääldigt viktig. Bra mycket viktigare än snyggheten. Fast den är också viktig..
Hur lyder ditt motto? -Det du inte vet, det lider du inte av.
Korta eller långa naglar? -Låååånga. Jag blir handikappad om jag inte har långa naglar. Sjukt.
Om du fått välja en färg på klädesplagg du alltid skullat ha, vilken hade det varit då? -Black baby, black.
Är du svartsjuk av dig när du är i ett förhållande? -Ja, fruktansvärt. Ska bättra mig. Lovar.

Vem pussade du senast? -Den snygga jäveln jag råkar vara kär i.
Hur många barn skulle du vilja ha? -Ett, kanske två. Kommer antagligen sluta med tio och en plats i "familjen annorlunda."
Tv eller musik? -Det är som att välja mellan vatten och mat. Helt jävla omöjligt alltså. Jag säger båda.
Vilken låt hörde du senast? -Veronica Maggio - Jag kommer.
Vilken fin komplimang fick du senast? -Komplimanger fastnar inte på mig. Men det senaste jag hörde var nog "Vad tjock du är." Det var fint. Ärlighet varar längst liksom.
50 cent eller Snoop Dogg? -Låt mig tänka efter..................... INGEN!
String eller hipsters? -Hipsters. Alla dagar varje dag. String är djävulens påfund.
Vilket är ditt drömyrke? -Frisör. Som att ni inte redan visste det liksom.
Om du gått på en galapremiär o fått träffa på massa kändisar , vad hade du valt att ha på dig då? -Den dagen, den sorgen.
Välj en känd svensk person du hade velat träffa? Joakim Berg. Eller Håkan Hellström, då hade jag kunnat slänga in mitt frieri på honom och han skulle fatta att vi hör ihop. Sen skulle jag bli uppsnärjd i det blå och gråta en skvätt.
Vad har du gjort idag? -Praktiserat, ätit, gått brorundan och nu kollar jag på hockey.
Vad har du för yrke? -Frisör ibland, vårdbiträde ibland.
Tycker du själv att du är svår att umgås med? -Näe. Vi kommer ganska bra överens, jag och jag.
Är du en öppen människa eller tillbakadragen & kylig? -Båda. Med människor jag känner är jag väldigt öppen, medans jag är kylig och blyg med människor jag inte känner. Typ min klass.
Skulle du kunna kalla en nära vän för hora om du verkligen tyckte han/hon var det? -Hora är något man är för att försörja sig. Inte något man är bara för att man ligger med många. Så nej.
Vilken affär handlar du dina kläder i? -Oftast H&M, Gina tricot och alla andra billiga affärer. Dyrt är inte min grej. Eller kanske inte min ekonomis grej..  
Kaffe eller te? -Te. Jag kommer aldrig bli vuxen nog att dricka kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0