110628 -

The best way to get over someone is to get under someone else.
Kan det verkligen vara så enkelt?
En dag lär det ju märkas. Måste ske omgående så slipper jag bli bitter. Eller bittrare. Jag är redan bitter.
Gå här och ödsla kärlek i onödan liskom. Nej, nu får det vara nog.
Kärlek ska man ge till människor som förtjänar den. Men frågan är ju om jag har någon kärlek kvar efter att gång på gång på gång på gång öst kärlek över en människa som inte gett någon kärlek tillbaka.
Slöseri, som sagt. Well well, nog om det.
Jag håller på att tappa min sönderklämda nagel nu. Det är skitäckligt. Ont gör det också.
Ja, det är nu ni ska tycka synd om mig. Så tyck synd om mig.

Tack och hej.

And I'm gonna miss you like a child misses their blanket,
but I've got to get a move on with my life.
It's time to be a big girl now. And big girls don't cry.



Kommentarer
Postat av: Karolina

mja.. eller typ! det finns ändå några hakar. snart är det torsdag ju! :D

2011-06-28 @ 16:32:53
URL: http://princessoats.blogg.se/
Postat av: Angelica - Brunettbloggen

Men jag vill ha clip-on så dom sitter:P jag har haft det förut och tyckte att det var bra :)

2011-08-16 @ 08:52:26
URL: http://Angelicaeriksson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0