110112 -Dag 1, 10 saker jag SKA göra innan jag dör.

1. Se filmen rocketman med Erik.
2. Ta på Zlatan
. Det räcker med att peta på honom, men en kram vore ju inte helt fel..
3. Lära mig att koka potatis. Eller helst att laga vilken mat som helst egentligen.
4. Föda barn. Bara för att få känna om det gör så ont som alla säger.. Och lite för att dom är rätt så söta.
5. Bli rik. Eller gifta mig rikt.
6. Trotsa min flygrädsla och åka jorden runt. Kan ju vara kul att se alla delar av världen innan man dör liksom.
7. Lära mig sjunga. Bara för att det är kul.  
8. Gifta mig. Rikt eller inte. Varför? Jo, för att jag är tjej och vill se mig själv i en såndär fin klänning och känna mig vackrast i världen för en dag.
9. Se världens bästa band, alltså kent, minst en gång till.
10. Öppna en egen salong
och bli en fantastiskt bra frisör. Rik och berömd, typ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0