110228 -Vårkänslor.

Jaha, då var det vår då. Det är sista februari och snön smälter. Vad fint. Verkligen.
Har inga större förhoppningar om att det kommer finnas snö kvar till påsk. Det gör mig ledsen. Jag vill grina.
På tal om snö så har jag spenderat över tretusen jävla kronor på vintergrejer idag. Ny skoterhjälm (inget jag egentligen behövde eftersom jag redan har en, men den var fin och jag blev kär.), täckbyxor (bara för att dom jag hade var i barnstorlek och jag börjar bli liiiiite för bred över baken.) och ett par nya skoterglasögon. Självklart var dom dyraste även de enda som föll mig i smaken. Tur det var lite rabatt på dom.
Är det inte såna här saker föräldrar ska köpa till en? Eller är jag för gammal för det nu?
Det känns i alla fall inte helt okej att spendera pengar på sånt här själv.. Vad har man annars föräldrar till liksom?
Nä, nu ska jag gå och se en film med Carro och stoppa i mig onyttigheter så baken blir ännu lite bredare.
Tack och adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0