110220 -Vad jag bryr mig om nu, är att få ut dig ur skallen..

Jag fick mig en blomma ändå. Av finaste kusin Johanna. Den är rosa och lite vit. Fantastiskt vacker.
Johanna, I love you!
Det var Johanna och två till som tyckte jag förtjänade en blomma. Tre människor, av trettio som läste den dagen. Alltså 10%. Det är ju alltid något. Klart över förväntan.

Idag har jag legat och kollat på O.C hela dagen. Nu när jag avverkat alla säsonger av Sex and the City så måste jag ju liksom skaffa mig ett nytt tidsfördriv. Det funkade mycket bra som det. (Ja, jag är en serienörd. Big time.) Önskar lite grann att jag skulle råka ha sisådär ett och ett halvt tusen över att spendera på en vänner-box. Men det är som sagt bara önskningar. One day, one day..
På tal om önskningar så vore det passande med en liiiiiten knapp att trycka på för att radera ut vissa saker ur sitt liv, och vissa minnen, kanske några känslor med. Det vore fantastiskt. Känns lite som att livet skulle bli en aning lättare att leva då. Och det, det gillar vi människor. För vi är bekväma av oss och vill att allt ska vara så enkelt och bekymmersfritt som möjligt. Den som säger annat, den ljuger. Så enkelt är det.
Tack och adjö.

Vad jag bryr mig om är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaks till dig.

Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

Jag är ju ganska underbart snäll ändå.

2011-02-22 @ 09:13:47
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0