110217 -Egentligen är du inte kär i mig, och egentligen är det okej med mig...

...För jag blir aldrig kär i nån. Sånt där är slöseri med tid.
Men då slösar vi bort våra liv..

Jag sörjer fortfarande att jag inte fick se min blivande vare-sig-han-vill-eller-inte man, alltså Håkan Hellström, i lördags. Den sorgen drog med sig kanske en av de sämre alla hjärtans dag jag någonsin upplevt.
Inte ens en liten jävla blomma fick jag. För det förtjänade jag tydligen inte. Nähä nä.. Vad har jag gjort världen för ont egentligen?
Till och med fjortonåringar får blommor av sina pojkvänner.. Men nej då, jag är inte bitter.
Jag ska fan gå och köpa en stor och fruktansvärt vacker blomma till mig själv och låtsas att jag fått den av Håkan Hellström.
Och inte nog med att jag inte fick nån blomma.. Den där pojkvännen, isch, låg och spydde hela dagen. Romantiskt och ooootroligt kärleksfullt. Säkert den mysigaste dagen vi haft tillsammans. Någonsin.
Not.
Kan inte någon bara vara snäll och säga att jag förtjänar en jävla blomma? Någon? Motivera gärna varför också.
Kom igen nu, make my day!
Jag lovar att du får en puss till påsk, eller midsommar. Det är valfritt.
Tack och adjö.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Jag tycker du kan gifta dig med alla tre! Jag fick inte heller någon blomma:( Tyckte att vi båda förtjänade en faktiskt!

2011-02-17 @ 20:07:02
URL: http://princessoats.blogg.se/
Postat av: Karolina

haha, härligt! då förtjänar du en blomma för att du ska gifta dig med alla tre! tänk vad många blommor du ska få då:O

2011-02-17 @ 20:42:53
URL: http://princessoats.blogg.se/
Postat av: Marcus

Du förtjänar en blomma Emelie, för du är bäst! :) men jag får ta pussen nästa påsk! :p

Hoppas allt är bra där hemma :)

Kram

2011-02-17 @ 21:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0