110204 -Vad jag bryr mig om nu..

Fredag. Bästaste veckodagen. Har haft fullt upp med kunder på salongen hela dagen. Galet roligt. Mindre roligt att min rygg inte pallar sånt här. Kommer antagligen inte kunna vara frisör särskilt länge. Men det får gå så länge det går.

Jag har lagt upp en fantastiskt bra plan för mitt liv nu. Eftersom jag måste gå som lärling i 3000 jävla timmar innan jag får göra gesällen så fick jag liksom ställa om mitt liv lite grann. Jag tänker iallafall börja med att jobba på mobacka, ett äldreboende i Härdal för dom som inte visste det. Nu vet ni. Förhoppningsvis får jag fortsätta efter sommaren. Sen tänkte jag skaffa en unge. Med vem vet jag dock inte än. Någon frivillig kanske?
Hösten 2012 har jag och Johanna bestämt att vi ska flytta till dalarna. Hon ska utbilda sig till nån sköterska av nått slag. Kan vara operationssköterska. Inte helt säker. Och jag tänkte skaffa mig en lärlingsplats på samma ställe.
Då ska vi bo tillsammans med några fina vovvar. Kommer bli alla tiders.
Nu ska jag åka till Härdal och äta tårta. Känner att jag behöver mata kärlekshandtagen lite. Dom liksom försvann efter parasitmagsjukan. Inte okej.
Tack och adjö.

Kommentarer
Postat av: Ida

För att du ska klara av frisöryrket lite längre emelie så heter det TRÄNING :D

2011-02-04 @ 17:29:59
URL: http://idahedin.blogg.se/
Postat av: Jooooohannaaaaaaaaaaaaa

okej, ingen unge ska bo med mig. nog för att vi skulle kunna uppfostra saken helt kanon, men nej. annars tycker jag att våra planer är helt absolut bäst upplagda med hundar och så! men ingen unge, då får den bo i tvättstugan eller så.. iaf ett tag.

2011-02-04 @ 23:42:37
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0