100912 -Städ söndag.

Sådär, då var pojkväns lägenhet kliniskt ren. Eller ja, sovrummet, hallen och Tv-rummet iallafall. All tvätt är också tvättad. Antagligen för att jag fick sköta dom bitarna. Köket och toan som pojkvännen skulle ta hand om är sådär klara. Datorn är tydligen mer intressant. Ändå lät det imorse som att köket och toan var en barnlek och att han skulle vara klar lååååååååååååångt innan mig. Jo, tjena!
Så, nu sitter jag här och väntar på att han själv ska inse att det inte kommer städas av sig självt. Återstå att se när det inträffar.
Förhoppningsvis snart så han kan börja laga mat när det är klart. Grilllad älg. Mmm mm mm.
Nä, nu får det vara nog. Måste nog börja hota honom så det blir någon action här.
Tur för honom att han är rätt så snygg..


Snutt! Jag älskar dig. Även fast du, ärligt talat, suger på att städa.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, tack! Blir jätte rörd :)

Det är bara att du ger dig fan på det.

Kul att du även läser min blogg.

2010-10-07 @ 19:32:33
URL: http://amandanystrom.bloggplasten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0