100908 -Long time, no see.

Här har det inte hänt mycket i sommar. Ingenting alls faktiskt. Det tänkte jag börja ta tag i nu, bara för att liksom. Om nu någon är intresserad av det? Känns rätt ovärt att skriva om ingen bryr sig.
Well, jag skriver så får vi se. Skolan har börjat, jag har en ny lägenhet och det är 265 dagar kvar till studenten. Jag är redan skoltrött. Känns sådär bra faktiskt.
Tänkte sammanfatta min sommar lite kort sen, men det får bli en annan dag.

Nyss när jag kollade på Biggest Loser blev jag galet inspirerad och slängde mig på golvet för att göra situps. Etthundratjugo (?!?!?!) stycken lyckades jag pressa min stackars otränade kropp på. Nu känns det lite som att mina magmuskler ska gå av. Jag chockerar mig själv ibland alltså.
Och, eftersom man uppenbarligen blir svettig av att träna så ska jag ta mig en dusch nu.
Återkommer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0