100325 -Uppdatering.

Här var det visst lika väluppdaterat som vanligt. Känner mig verkligen som en fantastiskt bra bloggare. Eller så nääääe.
Men, idag är det alltså den 25e. Det betyder 1300 riksdaler direkt in på kontot, utan att ens behöva tänka tanken på arbete. Att ha separerade föräldrar har visst sina fördelar. Den största fördelen stavas U N D E R H Å L L S B I D R A G. Männsikan som kom på det borde få typ nobelpriset.
Sen finns det ju fler fördelar, så som dubbelt så många julklappar/födelsedagspresenter och att det den ena inte går med på kanske istället den andra går med på och vise versa. Ja, ni fattar.

Just nu händer det inte sådär överdrivet mycket i mitt liv. Därav den fantastiska uppdateringen.
Har haft praktik i snart två veckor, och ännu en återstår. Mycket intressantare än att gå i skolan. Mycket trevligare också, liksom hallå, sovmorgon till tio varje morgon. Vem skulle neka till det? 
Nåväl, kunderna har iallafall (till synes) varit nöjda och glada. Nöjda och glada kunder resulterar i en nöjd och glad frisör. Jag är mycket nöjd. Och glad. Kexchoklad.
Kära chef Helena och jag har roligt iprincip hela tiden. Fast hon har oftast roligast. Oftast på min bekostnad också. Just nu tycker hon det är fantastiskt roligt att prata om sex med sin gubbe när jag är i närheten. Lika så med vissa kompiskunder. Bara för att genera mig. Och generad blir jag. Varje gång. Jag ogillar starkt att människor i samma ålder som mina föräldrar pratar om sånt, för JAG VILL INTE VETA. Klarar mig otroligt bra ändå. Tack.

Nu ska jag krypa ner i sängen och hoppas på att min datatspelsnörd till pojkvän ska slita sig från spelandet och sin andra kärlek, även kallad Anders Thunell, och följa efter.
Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0