101224 -Dag 23, det här får mig att må bättre.

-Vänner.
-Musik.
-Godis. Oftast.
-Mat. Massor med mat. Så länge det inte är lever, blodpudding, falukorv, surströmming eller fisklasagne..
-Presenter. I'm just a girl..
-Mys.
-Tv-serier. O.C, Desperate housewives, Grey's anatomy.. Ja..
-Fucking Åmål.
-Smala Sussie.
-Skratt. Jag skrattar åt allt. Jämt.
-När jag träffar någon som är kortare än mig blir jag överlycklig. Det händer dock inte så väldigt ofta..
-När jag vet något som ingen annan vet.
-Andras olycka. Skadeglädje is the shiiiet!
-Värme.
 
Sen finns det säkert något mer som får mig att må bra. Men det orkar jag inte fundera på nu.
Den här dagen har gått så äckligt långsamt så det är fan inte sant. Och jag som brukar gilla julafton. Vad har hänt egentligen? Kan kanske bero på julstämningen som försvann någongång runt den 17 december. Fruktansvärt olämpligt. Jag har mest gått och väntat på Svensson Svensson hela dagen. Det är liksom höjdpunkten på julafton. Ingen jul utan det. En annan rolig sak var Julias egenkomponerade låt hon drog till med vid julbordet. Hon  började nynna på "stilla natt"-sången, men sjöng istället SEEEE EEEEENAAAPS SIIILLL, SEEEEE EEEENAAAAPS SILL.. Och sen blev det en hel vers som just senapssill. Jag dog lite av skrattkramper.
Annars har den här dagen bjudit på 38 härliga grader. Minus då alltså. Blev alldeles chockerad när jag kom till Sveg och plötsligt vistades i bara -30. Sommarvärme.

Äh, GOD JÄVLA JUL DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0