101221 -Tidsfördriv.

Eftersom jag inte direkt har något liv tänkte jag roa mig med en trevlig lista. Snodd från Sophia.

Nämn någon som gjorde dig glad igår: Kusin Johanna. En annan också, men den är liksom hemlig.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Blev väckt av Johannas alarm på mobilen. Galet onöjd..
Vad gjorde du för 15 min sedan: Samma sak som jag gör nu. Sitter här och skriver meningslösa inlägg alltså.
Det sista du sa högt: Hej Ozzy! Till hundjävlen som springer in och nosar på allt varannan minut.
Det senaste någon sa till dig: Det har jag glömt. Vet att det var pappa som sa något, men vad vet jag inte. Minnet är bra men kort.  
Vad har du druckit idag: Vatten.
Vad var det senaste du åt: Vitlöksbröd och tomatsoppa. Jag gillar inte soppa..
Vad var det senaste du köpte: Snickers och festis.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Har ingen egen.. Men mammas är vit, och pappas är vit. 
Vad är det för väder hos dig nu: Jävligt kallt.
Godaste glassmaken: GB's ischoklad.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Tvek. Kanske.
Sover du tungt: Ibland, ibland inte.  
Drömmer du mardrömmar: Ja.
Trivs du med ditt jobb: Oftast.
Favoritklädsel: Vettefan..
Favoritlåt just nu: De flesta på min nya fantastiska spotifylista. Här är den -Skönt. 
Vad ser du om du tittar till höger: En blå vägg.
Vad gör dig glad just nu: Fina vänner, alkohol och någon.
Vad ska du göra härnäst: Göra familjemedlemmarna julfina i håret.
Höger eller vänsterhänt: Höger. Lagomt handikappad med just den tummen i paket nu..
Humör just nu: Osäker. Orkar inte känna efter heller.
Favoritgodis: Den som kan välja det är dum i huvudet.. Allt sött är gott. Förutom marmeladkulor och segaråttor.
Kläder just nu: Jeans, grönt linne, grå tröja.
Sommarplaner: Ta studenten, inte bli arbetslös, festivala och bli brun (Säger jag varje år. Händer aldrig.).
Hur många kuddar sover du med: 3, men använder bara en.
Spelar du något instrument: Nää. Kan lille katt på piano om det räknas för något.. På blockflöjt också förresten.
Morgon eller nattmänniska: Inte fan är jag då morgonmänniska iallafall. Det är jag för trött för. Jag är trött på natten också. Så jag är nog varken eller. Dagmänniska maybe?
Vad är viktigast för dig: Livet.
Är du kittlig: Ja. Över-jävla-allt.
Snarkar du: Hoppas inte.
Stjärntecken: Jungfru.
Äckligaste insekten: SPINDLAR!!!!!!!! alla andra insekter också egentligen.. Men spindlarna tar nog priset.
Längtar du mest efter just nu: Lycka, julafton, nyårsafton och sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0