101218 -Dag 17, mitt favoritminne.

Jag har många favoritminnen. Förra året den här tiden är nog det allra bästa, då när allt var fint, fantastiskt och jag var lyckligast i världen. Helt på sant.
Men, det här är också ett fint minne:



Och det här:



Första bilden föreställer mina älskade Kentar på Peace & Love i sommras. Andra bilden föreställer samma fina band, men på Storsjöyran. Storsjöyran var ett bättre minne, eftersom jag fick se världens finaste band med den människan jag just då älskade mest av allt i hela världen. Det var speciellt.
Tror dock inte han tyckte det var lika givande. Men det bryr jag mig inte om. Jag var glad iallafall. Det är ju liksom huvudsaken..
Vad fel det där lät då. Men ja, det var fint iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0