101213 -Dag 10, det här hade jag på mig idag.



Ja, bilden talar för sig själv.  (Fruktansvärt osmickrande pose också..)
Kofta - Gina Tricot. (Den är varm, jag älskar den)
Vitt linne under det svarta - Gina Tricot. (Ju fler linnen, desto mer slimmad ser du ut)
Svart linne - Även det Gina tricot. (Som sagt..)
Jeans - Levis (förövrigt det dyraste jag har i min garderob..)
Sen har jag, som bilden visar, även vita strumpor med små söta nallebjörnar på.  
Vita strumpor is the shit liksom. Den som försöker få på mig ett par svarta strumpor dör.
Inget skämt.

Det här känns fruktansvärt löjligt. Jag tänker aldrig bli en "dagens-outfit-bloggare". Nä. Jag har sveriges i särklass tråkigaste garderob, så det är ändå inte mycket att visa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0