101208 -Dag 7, min bästa vän.

Min första bästa vän var Emil, om jag inte minns fel. Vi lekte ganska flitigt i blöjåldern. Sen var det Frida, och hon är fortfarande en av de allra bästa. Michaela P och jag var nog bästisar i 3-4an. Vi gjorde en jäkla massa tok. haha, skrattar än idag när jag tänker på alla våra upptåg som retade gallfeber på föräldrarna, och Mikas storasystrar. Vi tappade tyvärr kontakten när jag flyttade till Sveg.
Då blev det snabbt Anna och jag, efter hon blev osams med sin dåvarande bästis.. Vi har haft så mycket roligt. Sommaren -05 blev absolut vår sommar. Då började vi våran tonårsrevolution med att bli fulla på folköl och umgås med folk som var mycket äldre än oss. Och vi hade så fruktansvärt roligt. Efter den sommaren har jag vetat att Anna och jag alltid kommer hålla ihop. Alltid. Vad som än händer.
Hon är den enda som jag aldrig varit osams med, eller tappat kontakten med. Hon har alltid varit där, och vi kan varandra utan och innan. Hon vet abslout allt om mig, och jag tror jag vet lika mycket om henne.
Vi har aldrig tråkigt tillsammans. Speciellt inte när det vankas alkoholintag. Ojoj, alla dessa "vem-blir-fullast-i-härjedalen"-tävlingar. Vår singelsommar 2009 var också fantastiskt rolig.  
Anna är förövrigt en liten kattunge som låtsas att hon är en stor katt. Mjau!






Kommentarer
Postat av: Anna

Mjau! Emelie, du är bäst!

2010-12-10 @ 13:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0