101207 -Dag 6, min dag..

..Har jag spenderat i Annas soffa med ont i magen. Försökte äta frukost, gick sådär bra. Var är min matlust? Anna frågade om jag ville ha en lussebulle. Klart som fan jag ville! Men jag kunde inte. Inte ens godis känns lockande. Jag är alltid sugen på godis och allt annat som är onyttigt, men näe.
Satte mig på bussen och åkte hem till Sveg istället för att försöka äta. Illamående+magont+3 timmar på en buss=Not so very good combination..
Men nu är jag i alla fall hemma. Sitter i min lilla soffa och lyssnar på musik. Fruktansvärt ogivande. Det enda som känns bra är att jag faktiskt kan dricka vatten DIREKT ur kranen. Underbaaart.
Nu ska jag kolla på Desperate Housewifes och Cougar town. Sen tänker jag sova.

DÖ PARASITJÄVEL, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0