101206 -Dag 5, vad är kärlek?

Kärlek är, kortfattat, "bara en massa kemiska grejer som gör att man blir kåt och konstig" (Världens bästa filmreplik.) Det stämmer bra till viss del. Men riktigt så kallt och kort är det väl inte.
Kärlek för mig är många saker. Det är den där riktiga "kär-kärleken", som jag iofs inte tror på riktigt längre, men ja. Ändå. Det är kärlek till vänner, kärlek till familj, kärlek till husdjur, kärlek till materiella ting och kärlek till musik. Många olika kärlekar. Alla med olika känslor. Men ändå en kärlek.. Ja, ni fattar.
Det jag och Stefan hade var riktig kär-kärlek. Det var underbart. Men när det sprack så slutade jag än en gång att tro på att den egentligen finns. Men det gör den ju egentligen. Man måste bara kyssa många grodor innan man hittar sitt svin, och man måste kyssa många svin innan man hittar sin prins.
Jag skulle pröva mina läppar mot någon annan om du lämnade mig nu..

Dessa fina är också kärlek för mig. Den trognaste och finaste kärleken.

        
                             


Sen är det här också kärlek. Kärlek för öronen.
-Best of Kent
-Best of Håkan Hellström
-Best of Lars Winnerbäck
-Best of Nirvana
-Best of Volbeat
-Fantastiskt.
-Melissa Horn

Och, sist men inte minst. Min största kärlek här i livet.....


PUSS!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, tack för den bilden! you know, payback is a bitch! ;)

2010-12-06 @ 21:24:32
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0