101205 -Dag 4, det här åt jag idag.

Frukost/lunch
Sallad innehållande kyckling, räkor, ris, sallad, gurka och ägg. För tredje dagen i rad.. Var mest sugen på dom där räkorna. Naturligtvis fanns det bara två ynka små räkor kvar. Just my luck. Jag blev så inte förvånad.  
(Glömde förresten bort att jag skulle ta bild på maten innan jag åt upp den. Vilket kanske syns..) Gott vare.



Middag
Pizza från knuten. 3 hela bitar. Min matlust är verkligen på topp efter den här vatten parasiten!
Eller så var det inte så.



Jag har också tvingat i mig en kexchoklad. Med betoning på tvingat. Med matlusten så försvann även godissuget. Det var ungefär det värsta som kunde hända. Hur dåligt jag än mår så är jag ändå ALLTID sugen på godis. Men inte den senaste veckan. Just därför kände jag verkligen att jag var tvungen att trycka i mig en kexchoklad. Vore ju dumt om jag skulle börja leva hälsosamt liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0