101203 -Dag 2, min första kärlek.

Oj, den här var knivig.. Men jag ska försöka tänka..
I lågstadiet så var alla kära i alla, så dom romanserna borde inte räknas. Sommarlovet mellan 7an och 8an träffade jag Thomas H, och vi hade ett förhållande som höll i sisådär 3 veckor. Såhär i efterhand kan jag känna att vi inte var kära "på riktigt". Inte jag iallafall. Jag tyckte nog mest bara att det var lite häftigt eftersom att han var äldre än mig och gick på gymnasiet.. Så det borde inte heller räknas som någon första kärlek.
Sommaren efter, alltså 2006, träffade jag en ett år yngre Mattias. Världens sötaste och goaste tyckte jag då. Vi var aldrig tillsammans, men vi träffades en del. Och det här var nog min första kärlek, för jag var verkligen kär i honom. Det var jag. Men, av ren dumhet så struntade jag totalt i honom när det kom in en äldre och mer spännande kille i bilden. Idiot man kan vara alltså.. Det har jag ångest för än idag, för den där äldre killen visade sig vara världens största jävla svin. Såklart. Men jag och Mattias har träffats fler gånger. Inte just då, men några år senare. Det vi hade då var rätt så speciellt. Det var fint.
Jag tror inte att Mattias vet om det här själv, men Mattias, du var faktiskt min första "riktiga" kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0