100429 -Sommarkänslor och tidig majbrasa.

Svegs ishall är ett minne blott. Tråkigt, och jävligt dumt gjort av den/de som gjorde det. Dumt att det var just ishallen också, hade ju vart bra mycket bättre om dom/den tänt på björnhelvetet istället. Eller grisen. Det är som man vill. Lillasyster tror att det var "nån fet kille som hatar sport" som tände på. Ibland kan man faktiskt ana att vi är släkt.  

Just nu sitter jag och kollar på Martin Timell i TV rutan. För TREDJE dagen i rad. Känns lite konstigt. Blir mycket Timell alltså. Känns lite som att han tar över mer och mer. Snart erövrar han nog hela världen. Inte helt okej.
Jag har även målat mina naglar nu på kvällskvisten. Fail, vill jag säga. Min sjuåriga lillasyster hade helt seriöst gjort det bättre. Pojkvän gör det också bättre. det har han bevisat.
Det känns inte heller helt okej.

Idag har en fantastiskt sommarkänsla infunnit sig, tack vare den här låten. Jag lyssnade på den om å om å om å om å om å om igen i två timmar. Den är fortfarande bra kan jag meddela. Detta gav naturligtvis mersmak för sommar, så jag gjorde mig själv en fantastiskt bra playlist med sommartema.  SOMMAR! -Där är länken till den. Dock är den inte helt fullbordad än. Men den innehåller en salig blandning av sommarlåtar. Dåliga som bra, och sommarplågor från alla sommrar jag kan minnas. Galet bra.

Nu längtar jag hemskt mycket hem till min fina fina pojkvän. Precis som alla andra dagar jag är ifrån honom. Buhuuuu.

Puss och godnatt.



Kommentarer
Postat av: Michaéla

Jag kommer till Sveg idag, så det vore ju absolut kul att ses! Vad ska du hitta på? :)

2010-04-30 @ 08:18:28
URL: http://michaelarehn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0