090922 -Cry me a fucking river.

Jag skulle aldrig ha klivit upp imorse. Helt seriöst alltså.
När ska världen sluta jävlas med mig? Jag förstår inte.
Iallafall så kommer Josse ikväll, och jag borde VERKLIGEN städa nu. På en gång.
Det orkar jag inte. Så för att samla lite kraft ska jag göra en sån här jobbig jävla lista som jag antagligen redan gjort 10000 gånger på bilddagboken.
Även denna gång kan jag utlova en puss till påsk till den stackaren som läser alltihop. Du har antagligen inget liv. Precis som jag. Välkommen i klubben isåfall. 


ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel?:
Ja.
2. Är du lycklig?: Tror inte jag har någon direkt anledning till att inte vara det, så jag antar det.
3. Är du uttråkad?: Är inte den här listan bevis nog?
4. Är du ledsen?: Lite. Dock inget allvarligt. Tror jag.
5. Är du italienare?: Nej.
6. Är du cooling?: Men som fan!
7. Är du från irland?: Nej.
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta?: Nej, och det har dom aldrig vart heller.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?:
Alltså, nja. Visst kan man bli lite lätt förälskad, men kär? Nej, jag tror inte det.
2. Har du någon gång blivit sårad?: Ja. Håller alla tummar jag har för att det inte ska hända igen.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ja. Tyvärr är jag inte mer än människa.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?: Säkert.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna?: Ja. Dock inte i nyktert tillstånd, så det borde nästan inte räknas.. Eller?
6. Har du haft en hemlig beundrare?: Men hur i hela helvete ska jag kunna veta det?
7. Är du kär?: Nej.
8. Vill du gifta dej när du blir stor?: Om jag nån gång hittar min mr.perfect så är det klart jag vill gifta mig med honom. Utan karl blir det liiite svårt att genomföra faktiskt.

10 TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar?: Bilddagboken.
2. Hår eller ögon?: Håret är ytligt. Ögonen speglar personligheten. Så, ögon.
3. Katter eller hundar?: Katter.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar?: Några få bästa vänner.
5. Tv eller internet?: Internet.
6. Coca-Cola eller Pepsi?: BLÄÄ! Ingen av dom.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll?: Beror på. Men båda alternativen är bra. Mycket bra.
8. Pengar eller lycka?: Lycka.
9. Dag eller natt?: Natt.
10. Msn eller mobil?: Mobil. Msn är rätt överskattat.

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån?: Haha, ja säkert. Förresten heter det påkommen och inte påtagen.
2. Brutit ett ben?: Nej, faktiskt inte. Jag är själv förvånad.
3. Gjort nåt du ångrar?: Huhu, JA. För många gånger. Skärpning på mig!
4. Hoppat Bungee Jump?: Nej, och kommer definitivt aldrig utsätta mig själv för det heller.
5. Ljugit för någon du tycker om?: Det tror jag säkert.
6. Ätit en hel tårta?: Inte på en gång.
7. Gjort bort dig offentligt?: HAHAHAHA! Behöver jag ens svara?
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen?: Ja, dom första månaderna av ensamhet. Men nu? Absolut inte!
9. Gråtit när ett husdjur dog?: Ja. Gråter bara jag tänker på det. Sådär, nu är det kört igen..
10. Velat försvinna?: Men ja. Vem har inte velat det någon gång?

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde?: Anna Svensson.
2. Telefonsamtalet du fick?: Kusin Josse.
3. Personen du var med?: Anna S och Angelica. Eller var och var, umgicks med, heter det faktiskt.
4. Roligaste grejen som hänt: Fredagen var fruktansvärt rolig.
5. Personen du smsade: Ida.
7. Du skrev till på myspace?: Har aldrig haft det, och kommer antagligen aldrig skaffa. Så alltså ingen.
8. Du kommenterade?: ?
9. Du tillbringade natten med?: Skedade med Fia hela helgen. Det var mysigt!
10. Du kramade?: Fia.

Sådär. Nu ska jag ta tag i den där förbaskade städningen.. Sen ska jag äta fiskpinnar. Det blir man visst smart av har jag hört.

Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

Hahaha, epicfail-jag. jag läser nämligen alla såna här listor :p heela! :p

2009-09-22 @ 19:05:30
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0