090910 -Underbart!



Det här kan ju inte bli annat än underbart! Winnerbäcks röst och kents sound, kan det bli så mycket bättre?
Winnerbäcks nya skiva kommer definitivt få en plats i min skivsamling. Det kan ni skriva upp om ni känner för det. Just nu är jag lite i nån sorts chock. Men det är en bra chock.
Den här dagen hade inte kunnat börja på ett bättre sätt!

Snart ska jag släpa mig iväg till skolan för att klippa skägg. Sen blir det även lite bus. Kommer nog bli fruktansvärt roligt. Men även det är sånt som märks.

Förresten är killen på bilden bredvid texten, alltså journalisten, Fridas kusin.
Nu vet alla det också. Ganska coolt, för hur många har egentligen en kusin som jobbar för aftonbladet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

KENT!<3 De är coolt som fan ska du veta ;D

2009-09-11 @ 09:45:55
Postat av: Johanna

Är du i lilla härdal? :D

2009-09-12 @ 11:24:21
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0