091023 -On the road.

Just nu sitter jag i bilen påväg till Borlänge. Är framme om sisådär en timme.
Känns rätt knäppt att åka bil och blogga samtidigt faktiskt. Det liksom skär sig lite grann. Msn och bilåkning likaså. Men äh, det är rätt bra ändå. Lite tidsfördriv sådär. Det är ju aldrig fel.
Ida är mitt msn-tidsfördriv för stunden. Det är bra. Ida är bra. Fett bra, typ.

I mammas lilla golf poppas det nu Magnus Uggla. Volymen är rätt hög. Men det gör absolut ingenting, för när man åker bil är det tillåtet att spela töntig musik på oanständig volym. Bara för att det är kul. och för att alla kan sjunga med. Vem kan inte tralla med i Ugglas låtar liksom?

Igår släppte jag lös Marcus på mitt stackars hår. Bara av den enkla anledningen att mitt hår hade en färg som kunde jämföras med innehållet i en skurhink. Inte helt snyggt om jag ska vara ärlig.
Så Marcus fick helt enkelt rycka in som frisör. Det tog ungefär två sekunder innan lillasyster också la sig i.
Jag var livrädd.
Att sitta där utan att kunna göra någonting var hemskt. Speciellt med tanke på att det var två amatörer jag hade rotandes i mitt hår. Inte konstigt att jag var rädd. Men det blev rätt bra till slut. Tror jag.
Jag blev iallafall redhead. Igen. Känns rätt okej.

Idag ska jag utsätta mig för ännu en skräck. Nämligen en navelpiercing.
Jag är livrädd för nålar. Vad har jag egentligen gett mig in på?
Herregud. Svimmar jag inte blir jag fruktansvärt stolt över mig själv.
Men faktiskt så var jag mer nervös för hårfärgningen igår än vad jag är för att få en nål genom naveln..
Och då är jag ändå jävligt nervös inför det.

Kommentarer
Postat av: Johanna Jonasson

Haha, jag tror det var lite bra att Jennie la sig i ;P

Om du inte svimmar kommer jag bli fruktansvärt förvirrad alltså! Det är ett måste när det gäller dig och nålar ;)

2009-10-23 @ 16:28:45
URL: http://johannajazmine.blogg.se/
Postat av: Marcus

Vad menar du med det där nu då Johanna?! :p haha

2009-10-23 @ 19:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0