091017 -En fett trevlig dag.

Som rubriken kanske avslöjar så har idag vart en fett trevlig dag. Verkligen fett trevlig.
Jag och kusin Johanna har haft fett roligt. Vi har även missbrukat ordet fett. Det har liksom limmat sig fast i min hjärna nu, och jag kan verkligen inte få bort det. Dumma jävla ord alltså.
Fett fett fett fett fett fett fett..... Nej, skärpning nu. Det här funkar ju inte.
Så, åter till den fett trevliga dagen. Jag började min dag med att köra bil från Sveg till Härdal. Det gick relativt bra och bilen är fortfarande hel. Tror jag.
Iallafall klarade vi oss helskinnade och utan några som helst incidenter. Jag är väldigt stolt över mig själv faktiskt. Även om det där förbarmade körkortet känns rätt så långt borta. men äsch då, det blir väl så småningom.
Väl i Härdal blev jag våldgästad av Johanna nästan på direkten. Vi hade som sagt fett trevligt.
Jag lyckades klämma in en klippning där också. Sen skulle visst Johanna också ha håret avkortat. fett bra blev det. När jag ändå var igång blev det en välbehövlig klippning av lillasyster också.
Att klippa en rastlös sjuåring är inte det lättaste vill jag lova.

Nåväl, efter friserandet ägnade vi några timmar sådär till att skratta och planera elakheter. Det framkallade ännu mera skratt och missbruk av ordet fett. Fruktansvärt.
En mycket krävande dag med andra ord. Jag är utmattad.
Just därför ska jag sluta upp med det här och sova en skvätt istället.

Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: Johanna Jonasson

Fett trevligt som sagt!

Måndag, Måndag, Måndag! :D

2009-10-17 @ 23:51:05
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0