091016 -Små konstateranden.

Efter mitt sista inlägg igår har jag hunnit konstatera att potatiskokning inte riktigt är min grej, risifrutti är njutning i en liten plastförpackning, man får fruktansvärt ont i magen av att äta 200g choklad på en halvtimme, jag antagligen borde sluta stoppa i mig choklad om jag ska lyckas tappa mina "pojkväns-kilon", Jenny och Ida är otroligt pinsamma människor, mammas pojkar är det pinsammaste tv någonsin visat, pain-killers är överskattade, såkallade emo-boys kan vara rätt snygga, alla killar tänker precis likadant (om dom nu tänker alls..) och slutligen att en bussresa med min boyfriend forever, även kallad Anna Tageson, kan vara fruktansvärt underhållande.

Och ja, det var väll det.
Många konstateranden på kort tid.

 



Det har blivit svårt att älska, när all kärlek lett till besvikelse.
Den textraden är också ett fruktansvärt bra konstaterande.

Älskade älskade Håkan Hellström.

Kommentarer
Postat av: Johanna Jonasson

jag måste ju säga det att du tänker då på allt och ingenting! (y) :D

2009-10-16 @ 22:14:25
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0