091007 -Jag såg mamma kyssa tomten..

Haha, ja herregud.. Här sitter jag, i början av oktober och lyssnar på julmusik. Faktum är att jag har gjort en lååååång trevlig spellista på spotify med enbart julmusik. Jag startade mitt lyssnande redan igår när snön vräkte ner och färgade hela världen vit.
Mamma undrar om jag har blivit helt jävla tokig.
Det är hon inte ensam om att tycka. Jag själv tycker däremot inte att det är något konstigt alls.
Kanske är det ett bevis på att jag faktiskt är det. Tokig alltså. Eller galen, det känns nog som en bättre benämning.
Men det är allt bra mysigt att lyssna på. Antagligen kommer jag lyssna konstant nu varje dag fram till jul. och jag kommer inte ledsna. Tro mig.

Men när är det egentligen "tillåtet" att börja lyssna på julmusik?


Kommentarer
Postat av: Marcus

Och vad fan lyssnar du på det nu för? :o

2009-10-07 @ 21:21:56
Postat av: Fanny

haha den måste du skicka till mig! =D

2009-10-07 @ 23:03:09
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag har lyssnar på julmusik :D

2009-10-10 @ 19:25:01
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0