090528 -Pollenchock.

Min dag har precis börjat med Johan Palm på radion. Min lycka är total.
Förövrig har jag engelska nu, och ska på 3 timmar försöka skriva två uppsatser. Risken att jag lyckas/orkar är väldigt väldigt liten. Men å andra sidan, blir jag klar idag så är detta troligtvis min sista engelska lektion NÅGONSIN!
Hur underbart låter inte det?
Nu spelar Johan en av sina nya låtar. Ååååååååååh! <3
Och jag, jag måste börja skriva nu så det faktiskt blir min sista engelska lektion.
Jag kan ju även meddela att jag har gått och blivit pollenallergiker. Har aldrig någonsin vart känslig mot sånt tjafs förut, men nu jävlar håller jag på att kvävas varje gång jag råkar gå utanför dörren.
Pappas gener alltså.. Snea tänder, dåligt pigment (eller ja, fläckvis bra iform av fräknar..) OCH pollenallergi.
Hallelujah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0