090521 -En helt vanlig, men ledig dag.


Nej, det kan jag inte. Vad tror du egentligen? Att jag är superwoman och vet allt?
Isåfall kan jag ta och meddela att sånt är inte fallet. Så du får mer än gärna berätta vem du är, för jag är inte synsk.
Sorry, vem du nu än är.

Idag ska jag njuta av min ledighet genom att skriva naturkunskap. Känns otroligt bra..
Eller nej, det gjorde det inte alls.
Men först ska jag och Anna bege oss iväg på en tidig brorunda. Vad gör man inte för att bli slank och vacker innan beach 2009 börjar liksom?


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeeen vad sviken jag känner mej nu emelie!!!

Så sviken, hur fan kan du inte räkna ut att det är jag?

IDA!

2009-05-21 @ 13:21:51
Postat av: Anonym

meeeen vad sviken jag känner mej nu emelie!!!

Så sviken, hur fan kan du inte räkna ut att det är jag?

IDA!

2009-05-21 @ 13:21:52
Postat av: Anonym

meeeen vad sviken jag känner mej nu emelie!!!

Så sviken, hur fan kan du inte räkna ut att det är jag?

IDA!

2009-05-21 @ 13:22:10
Postat av: jenny

vem det än var så var det någon som inte kunde stava till awesome iaf ;D

2009-05-24 @ 22:24:02
URL: http://nennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0