090518 -Mikael Mikkelsson.



Ja.. Det här är då Mikael, min vän. Även kallad Mikaaaal, det är lättsammast så. Varför slänga in ett e och krångla till alltihopa när man kan köra på a rakt igenom liksom? Ju fler a, detso bättre.
Det här är alltså Mikaaaal. Han är bra på många sätt. Mest är han bra på att vara min kompis, fast han är också lite bra på att packa upp läsk på ica supermarket. Kanske är han lite bra på att sitta i kassan också, men det finns självklart en bra förklaring på hur det kan komma sig.. På ica finns det nämligen en manick som räknar pengarna åt honom! Not bad. Man kan säga som så att Mikaaal är lite för smart för sitt eget bästa. Men vad gör det? Alla tycker om Mikaaal ändå. Fast mest jag då förstås.
Mikaaal använder sin tid flitigt genom att studera, arbeta, träna, tönta sig och vara nykär. I vem, undrar ni då? That's a secret I'll never tell... höhö. Det märks nog så småning om, men jag vet redan. Så tji fick ni!
Ibland händer det även att han har lite tid över för mig, det uppskattas varje gång. Vi har nämligen väldigt roligt ihop, Mikaaal och jag.
Mikaaal gillar töntiga saker, såsom Kenny Starfighter och dataspel. I början av våran vänskap spelade han mest WOW, alltså World Of Warcraft, för er stackare som inte visste det. Lyckligtvis har han inte spelat det på länge, eller ja, iallafall inte vad jag vet. Det man inte vet, det lider man heller inte av.
Han är också expert på att dela med sig av saker man helst inte vill veta av. Nu senast var det hans onani-vanor jag fick inskrivna i min lilla hjärna.. Det känns inte riktigt bra.. Bortsett från det så är Mikaaal en mycket bra människa, faktiskt!
Me like you väääääry mycket Mikaaal, och ja vet att du älskar mig!

Alla borde ha en Mikaaal!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag vet också vem det är! :D och erkänn att kenny starfighter var ganska bra?! :p

2009-05-18 @ 16:52:28
Postat av: Anonym

jag är hedrad,. det vackraste någon gjort för mig ;) och JA marcus! Kenny starfighter är det bästa som hänt svensk filmindustri! WOLLIWOLLI!

2009-05-18 @ 17:24:26
Postat av: Frida

haha, alla borde ha en Mikaaal. :) och jag tror faktiskt jag vet vem han har kärat ner sig i ;) allt för bakom är jag inte trots att jag inte bor i Sveg längre. och Emelie, Kenny Starfighter är faktiskt bra (A)

2009-05-18 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0