090331 -En väldigt fachinerande dag.



Min ny införskaffade mascara är fachinerande bra. Jag hade inte så höga förväntningar faktiskt, eftersom att det finns 1 mascara i hela världen som funkar på mig.
Nu finns det 2.
Jag är, som sagt, väldigt fachinerad. Och överlycklig.

En annan sak som fachinerar mig är hur 200g choklad kan försvinna spårlöst helt av sig självt, inom loppet av en halvtimma.. Väldigt underligt.
Imorgon är det 1a april. Inget som jag direkt ser fram emot om jag ska vara ärlig.
Jag har nämligen en tendens till att glömma bort vad det är för datum och därför tro på allt som sägs, men imorgon ska jag verkligen försöka vara uppmärksam.
En tröst är iallafall att Anna alltid går på allt folk säger, oavsett datum.
Jag lider med dig Anna, för jag känner på mig att folk kommer ha väldigt roligt åt dig imorgon.
Synd att vi inte går på samma skola så jag kan få ta del av spektaklet.

Kommentarer
Postat av: tage

haha, jag har faktiskt klarat mig utan att bli lurad idag, vad jag vet =P

2009-04-01 @ 16:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0