090318 -Vårkänslor.



Idag har jag sett gräs för första gången på ofantligt många månader. Jag gick på det.
Det var kanske inte det snyggaste gräset, men fy så bra det kändes!
Helt fantastiskt.
I love gräs!

Imorgon åker jag hem till härliga härjedalen, och Marcus gör mig sällskap på bussen.
Härligt att slippa åka ensam bland en massa okända, läskiga människor.
Jag tror att jag lider av busskräck. En väldigt allvarlig sådan. Eller så är det helt enkelt folkskräck jag har.
Det låter också rimligt.

Förövrigt så har det vart en kul vecka änsålänge.
Färgkurs tillsammans med 2orna i måndags, halvdag igår & halvdag idag.
Kunde ha haft permanentrullning nu på eftermiddagen, men jag orkade verkligen inte. Och det var ju faktiskt frivilligt.
Igår hade jag även fruktansvärt roligt med A-K. Först gick vi en sväng på stan och kollade på lite mindre vackra kläder, typ glansiga rosa tights..
Sen köpte vi godis & åkte hem till henne i typ 2 minuter, och drog sen vidare ut på frösön.
A-K var väldigt duktig på att skära korv, och ännu duktigare på att övertala Mattias att komma hit.
Riktigt kul kväll!

Jag har ett mössätande monster i mitt rum..
Scary.

Kommentarer
Postat av: Mattias

Har du hittat A-Ks mössa? Haha

2009-03-18 @ 15:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0