090312 -Total eclipse of the heart.

Som nybliven singel känns allt väldigt ovant, och konstigt.
Självklart är det fruktansvärt jobbigt också. Nästa fredag, den 20/3 skulle vi ha vart tillsamans i 2år. Det är faktiskt rätt lång tid ändå, så det är klart det känns. Vore konstigt annars.
Det känns iallafall bra att vi fortfarande är vänner, och det tror jag vi alltid kommer att vara.
Anledningen till att jag inte har skrivit något den här veckan har ni nog räknat ut nu. Har inte funnits så mycket att skriva om. Huvudet har vart helt tomt men ändå fullt med tankar, och är det fortfarande. En total förvirring för min lilla hjärna som nu är helt överbelastad av dessa konstiga tankar och visioner.
Jag saknar dig.

Once upon a time I was falling in love,
But now I'm only falling apart.
Nothing I can do
A total eclipse of the heart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0