090308 -Söndag.

Lovet bara flög förbi och söndagen är redan här.
Känns inte riktigt bra. Men det är bara att bita ihop, ca 20 skoldagar & sen är det lov igen.
Värt att tänka på.
Även att jag åker hem på torsdagkväll två av dom återstående veckorna.
Tandläkaren den 20/3 och frisörvisning den 3/4. Synd att fredagarna är dom roligaste skoldagarna, men det är ju faktiskt ännu roligare att åka hem.

Som sagt så jobbade jag lite hos Helena på lovet. Det var skoj.
Jag fick göra två klippningar och en färgning på salongen, det var riktigt roligt!
Sen klippte & färgade hon mitt hår. Det blev kort, väldigt kort.
Men jag är helnöjd!
Tänkte lägga upp en bild, men min telefon är avstängd.
Och pappret med den nya PIN-koden ligger antagligen på sängen i stan.. Så det blev ingen bild idag.
Kanske lägger in en imorgon kväll, om jag nu hittar koden.
Det är faktiskt inte helt säkert att jag gör det.
Jag i ett nötskal.



Jag orkar snart inte längre..
 Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0