090729 -Snurra min jord igen.

Jag är utarbetad. Igen. 7-16 jobb är nog inte riktigt min grej.
Eller så är det städning som inte riktigt är min grej. Känner mig lite osäker faktiskt. Kanske är det en kombination av dessa två som inte är min grej? Hmm.. Ja, vad vet jag egentligen?
Inte mycket skulle jag vilja säga. Men jag vet att storsjöyran börjar imorgon, och jag vet att jag ska ha kul. Eller ja, göra ett tappert försök till att ha kul iallafall.
Efter jobbet imorgon ska jag springa iväg och köpa thai-mat, sen ska jag och anna agera bussalkolister.
Nu ska jag nog försöka sova. Bäst att passa på nu liksom, för de närmsta tre dygnen kommer antagligen inte bjuda på allt för mycket sömn.
Så ja, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0