090724 -Sugar, we're goin' down.

Igår åt jag godis.
Idag känner jag mig nästan frisk
.
Kan det finnas ett samband där måntro? Det tror iallafall jag. Åt helvete med alla mediciner, ät godis istället! Jag kan nästan lova att det är bättre att stoppa i sig monsteriösa mängder godis än att stoppa i sig massa gifter som ingen egentligen vet vad det är. Fast ja, man blir väldigt rolig i huvudet av att blanda penicillin, hostmedicin som innehåller morfin, ipren och starka halstabletter.. Tro mig, jag har testat, och jag har kännt mig full i tre dagar.

Om ganska exakt en timme kommer pappa och hämtar mig och lillasyster, sen drar vi till Borlänge över helgen. Jag har ungefär 6000 att spendera, så det här kan bli kul. (Nu ska jag såklart inte handla upp alla pengar.. Man måste ju spara också. Jag lovar mamma.) hrm.. host.
Ikväll ska jag sova hemma hos kusin Fia, och det blir ju aldrig tråkigt. Kommer antagligen inte bli mycket sömn inatt, men äsch då, vad gör det om hundra år egentligen? Imorgon blir det 40års kalas. Faster Tina har fyllt tant så det måste firas! Med andra ord blir det nog inte mycket till sömn då heller. Men som sagt, sova lär jag nog hinna göra innan jag dör ändå, så ingen skada skedd.

Förresten så har jag klänning och strumpbyxor på mig idag. Rosa strumbyxor dessutom. Jag känner mig fruktansvärt obekväm.. Förstår inte ens varför jag utsätter mig själv för det här. Tror faktiskt inte det var meningen att jag skulle bli kvinna. Ännu en sak som talar för att den teorin stämmer är att jag verkligen inte kan gå i klackskor, hur gärna jag än vill, och hur mycket jag än försöker så går det bara inte. Men det skulle ju inte vara helt fel att kunna. När man inte når över 160 centimeter så får man faktiskt lov att fuska lite, där har ni en bra anledning till varför jag borde lära mig. Kan inte direkt säga att mina älskade converse är särskilt smickrande för min längd, men sköna, det är dom allt!




Bildbevis! (Fruktansvärt dålig & osmickrande bild, men ni får vara nöjda med det ni får.)
Bäst ni kollar riktigt noga nu, för det här lär ni nog aldrig se igen.

Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

kuckelimuck medicin. karlsson på taket vet han! godis åt folket!

2009-07-24 @ 22:24:53
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0