090715 -Fuck you, fuck you very, very much.

Jaha, här sitter jag och lyssnar på helt otroligt fruktansvärt ovärd musik och bara längtar efter fredag. Tänk om tiden bara kunde skynda på lite granna. Helst skulle jag vilja spola fram tiden till fredag kväll, nu på en gång. Det skulle vara väldigt praktiskt faktiskt, för då skulle jag slippa jobba imorgon, och slippa gå runt och längta som en jävla galning. Jag längtar så galet mycket så man kan likna mig vid vilken psykiskt störd människa som helst. Men uhu så nära det är nu, två dagar, sen är det party för hela slanten. Att min förkylning vägrar släppa det bryr jag mig faktiskt inte om för fem öre. Härdalsyran är bara en gång om året, och missar man den borde man faktiskt straffas. Helst stenas.

På tal om jobb så jobbade jag igår. Det var fruktansvärt och jag trodde jag skulle avlida. Det gjorde jag nästan. På 10 minuter hann jag konstatera att städning verkligen inte är min grej. Speciellt inte när klockan är halv 8 på morgonen, och ännu mindre när det faktiskt är sommarlov. men jag städade, och städade, och städade, och städade.... Sen när jag äntligen trodde jag var klar så fick jag ännu en uppgift, att städa trapphus. Som att det inte räckte med att städa halva senioren liksom? Jag dog för en stund.
Efter det där monsteriösa arbetspasset var jag sådär lagomt utarbetad, och frächast i sverige, typ. Kan ju säga att det känns ganska rejält idag, benen värker, ryggen värker och jag har skavsår på fötterna. Allt det där är mest ett bevis för hur otroligt otränad jag faktiskt är. Men äh, oviktiga bagateller..
Att jobba imorgon känns inte sådär överdrivet lockande.. Fast det räknade ni nog ut själva. Men vafan, det blir ju kul den 25 augusti iallafall. Cash is king you know!

Nä, nu får det ta och bli fredag! Jag står inte ut längre. Nu ska jag nog bränna en skiva eller två, bara för att få tiden att gå liksom.
Åh, nu har lillasyster bakat rabarberpaj, utan rabarber. Det var gott, men det känns som att något fattas.
Väldigt underligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0