090712 -Härdalsveckan..

..börjar idag.
Hembygdsfest på Högen. Inget som direkt faller mig i smaken, visst är det mysigt och så, men flôtgrôt och gûm är inte gott någonstans. Tjusningen med det förstår jag faktiskt inte alls om jag ska vara helt ärlig. Liksom seg gröt som smakar socker och överkokat messmör..? nej tack!
Tur för mig att jag är en hard working woman idag och verkligen inte har tid att gå dit.
Jag har suttit på en stol i tre timmar, ett arbete som faller mig precis i smaken.
Inger bakar och jag lyssnar på diggilistan, som just nu innehåller elva låtar av Michael Jackson..
Alltså, hallå? Han är död!
Blev hans låtar plötsligt mycket bättre bara för att han är död eller? Jag förstår inte riktigt.

Snart ska jag och Inger fika.
Jag älskar mitt jobb.

Kommentarer
Postat av: fröken jonasson

Sv: ja, som sagt är det juolika! :) tänkte köpa den, men dom hade bara den rosa hemma :/

2009-07-15 @ 14:31:16
URL: http://linnjonasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0