Gråa dagar skyndar aldrig på.

Den här dagen har vart fruktansvärt lång, ovanligt lång för att vara en helt vanlig onsdag. Onsdagar brukar ju vanligtvis bara svicha förbi, men inte idag. På skolan gjorde vi inget vettigt, kan inte direkt säga att jag hängde med så bra heller. Trötthet+förkylning är inte en bra kombination vill jag lova. Särskilt inte på skolan. Sen åkte Tomas hem efter middagen.
Ingen bra dag helt enkelt.
När folk får veta hur man känner, mår och tänker, då får man bara skit tillbaka! Det är nog lika bra att hålla käften om det, bara hålla det för sig själv! Det verkar som att ni inte förstår, och framförallt inte lyssnar. Men ni kan inte säga att ni förstår och att jag måste ta för mig mer, för ni vet inte hur jag känner det innerst inne. Om ni inte lyssnar på vad jag säger så kommer ni aldrig att förstå!
Jag blir galen av hur det är, men det får tame fanken vara så nu. Jag orkar verkligen inte. Min största dröm här i livet är att bli frisör, en riktigt jävla bra frisör! Och jag kan lova er att jag ska lyckas, hur jävligt det än kommer bli så kommer jag ändå kämpa för att nå min dröm. Ni får göra som ni vill, bara ni inte hindrar mig från det!

Nu är det endast 1 ½ dag & två nätter kvar tills jag får åka hem. Jag hoppas verkligen att det går fort nu, för jag vill verkligen hem. På lördag ska vi åka till fjälls och sova i Rönnebo över natten, Tomas, Sanna, Marcus & jag. Det blir nog roligt. På måndag morgon ska jag till tandläkaren, i Sveg. Så det blir en extra natt hemma, känns inte helt fel.



Ikväll 21.00, SVT 1
Solen i ögonen
- En film om Lars Winnerbäck.

Det tänker jag definitivt inte missa! Inte ni heller hoppas jag?
Tror dock inte att den kommer vara lika bra som så nära får ingen gå -Ett år med kent, men mina förväntningar är skyhöga. Och jag tror faktiskt att den kan vara nästintill lika bra.

Kommentarer
Postat av: sophia

jag såg den på premiären, tycker den är bra! lite sorgsen kanske?

och förövrigt, hur mår du hjärtat?

<3

2009-01-14 @ 22:41:46
URL: http://telenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0