Det är inte lätt när det är svårt..

Speciellt inte när man ska skriva en uppsats på engelska.
Och man inte behärskar språket ett endaste litet dugg! Jag känner mig väldigt vilsen i djungeln bland engelska ord.
Det enda jag har lyckats skriva ner är ett liiitet stycke, på svenska. Ja just det, det skulle översättas oxå.
Hmmm. Good luck Emelie, good luck!
Hoppas vi har en lektion till på oss, annars blir mitt betyg inte sådär väldigt godkänt.

Igår lekte jag att jag var ett duktigt barn genom att diska, plocka bort och torka av i köket.
Jag somnade med gott samvete.
Men, när jag klev upp imorse fick jag en smärre hjärnblödning.. Min jävla slarv granne hade ätit rostade mackor, och lämnat alla smulorna på bordet. Jag kände verkligen lyckoruset..
..över att kanske äntligen ha anledning till att leja en lönnmördare! Någon som är villig att ställa upp?



I've got a reason to cry.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Haha jag kan hjälpa dig och sen tar jag rummet!! haha (6)

2009-01-29 @ 21:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0