091207 -Say whaaaaat?

Ny vecka, nya möjligheter? Nja. Jag vet inte det jag. Men snart är det jul. Äntligen.
På schemat för veckan står julklappsinhandling. Antagligen det mest tankeansträngande på hela året. Vad ger man till folk som inte önskar sig något liksom?
Och nej, mamma och pappa, snälla barn är inte en realistisk önskning. Så kom inte med det i år igen. Det går helt enkelt inte att genomföra. Sad but true.
Ja, men sen var det det där med ekonomi också. Det är ju en bra grej när pengar ska spenderas. Min ekonomi har total havrerat. Hur jag än vrider och vänder på det så får jag det inte att gå ihop. Hrm. Frustrerande.
Just nu håller jag alla tummar jag har för att matersättningen från skolan ska komma, då har jag iallafall ett utgångsläge inför julklappshandlingen.

Och som på beställning så har jag nu ett roligt citat att dela med mig av. Det klagas över att jag aldrig skriver vad som sägs, men nu ska det bli ändring på det. Ni får bli hur sura ni vill. Det är så fruktansvärt roligt det här så jag inte orkar bry mig om det.
Så alltså, dagens korkade/roliga citat: "Vadå? Vilket datum är den 17:e?"
Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Jag suckade istället.
Inga sura miner nu va, det här är ju lite roligt. Happyface på det.

Nu ska jag visst baka en kaka.
Lycka till...?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hahahahaha, vem sa det? x)

Snälla barn, äh överskattat!

2009-12-07 @ 20:34:05
URL: http://johannajazmine.blogg.se/
Postat av: linn

HAHAAHAHA!



2009-12-07 @ 21:03:20
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: Anna S

GRÅT! haha

2009-12-09 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0