Zlatans älskare, Fucking åmåls dyrkare, Chokladens drottning - Emelie Herrdin!

Jag Angelica har fått den stora äran att gästblogga lite hääär ;P
De är så här att jag och Emelie hade en mycket spännande konversation igår där hon berättade att hon är rädd för alla drakar över 18,5 cm :S Som tur är känner inte jag den här rädslan så jag ska försöka hjälpa Emelie med det här lilla problemet!  Så att hon en vacker dag kan komma över sin rädsla :)
Hur som helst ska iaf jag och Emelie festa på lördag :D ska bara få tag på lite alkoholhaltiga drycker först.
Alla är välkomna att alkolisera med oss! (Fjällvägen 9)
Det kommer bli fruktansvärt roligt kan jag lova :D
De är så här också att denna trevliga tjej behöver en riktig man i sitt liv!
Så för som inte vet tänkta jag berätta lite om henne :) Lite som en kontaktannons.
(hon kommer troligtvis slå mig för det här senare, men den risken tar jag)

Emelie är ialla fall en mkt smart person som gillar att lyssa på Kent och titta på Zlatan.
Hennes lediga dagar spenderar hon ofast med sina kompisar eller genom att äta godis :) Festa är hon otroligt bra på också! de bara forsar alkohol ner för halsen på henne, sen gör hon alla möjliga roliga saker.
Men hon är nog ingen man tar på månskens promenader, prova att kolla på Fucking Åmål ist :)
I de stora hela är hon en enkel men mycket speciell kvinna.
Ska lägga upp en bild också så alla får se hur söt hon är^^


0730448284 :)



De va allt från mig :) vink vink

Kommentarer
Postat av: Marcus

Haha, så nu finns det kontaktannonser direkt på bloggarna också! :p bara börja leta då alltså! ;) hehe

2009-08-12 @ 22:20:24
Postat av: Äna

haha fan va bra! hoppas någon snappar upp informationen och visar intresse på lördag kanske ;) hähä

2009-08-12 @ 23:32:12
Postat av: Ida

Hahaha, håller med Äna att någon visar intresse på lördag.. Eller tidigare ;)

Även en mycket snygg bild (y) (y) Helt klart två tummar upp. :)

2009-08-13 @ 12:40:12
URL: http://idahedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0