090830 -hey, I'm a redhead!

Yes. Nu har jag gått och blivit redhead. Ganska spännande tycker jag själv.
Ska bli kul att se föräldrarnas reaktion faktiskt. Dock var det inte meningen att jag skulle se ut som rödluvan i huvet, men såkallade "ica färger" är icke att förlita sig på. Jag har äntligen kommit underfun med det nu.

I fredags fyllde min älskade Äna Banäna arton. Det är helt sanslöst! Började inte vi sjuan igår? Inte?
Jag fattar inte. Men jaja, hon fyllde arton och det firade vi. Ganska rejält också.
Middag och alkoholförtäring. Det var fantastiskt roligt. Sen hamnade vi på storön. Jag minns faktiskt inte riktigt vad som hände där om jag ska vara ärlig, men jag antar att det var roligt.

Efter stängningen drog vi hem till Bäckelin på nån sorts efterfest. Ganska svaga minnen där med faktiskt. Fia var tydligen tvungen att sova i en soffa med sitt P&L-strul. (Ja, det är inte första gången..)
Jag som inte ville lämna kvar fia med en massa karlar fick snällt dela en dubbelsäng med mr.Bäckelin him self. Lite mera lyx än att trängas i en soffa tycker jag. Vad Fia tycker vet jag faktiskt inte, men det ska jag minnsan ta reda på en vacker dag.

Jag har fortfarande inget internet i stan, så uppdateringarna lär bli glesa. Kan hända att jag slänger in en uppdatering eller två på skolan. Det är sånt som märks.
Nu ska jag packa ihop mina pinaler och åka tillbaka till östersund.
Jag vill egentligen inte. Men vad gör man?

PUSS


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jaa, äntligen ett inlägg! :D

Jag ser ialla fall emot att få se dig, rödluvan ;)

2009-08-30 @ 18:44:54
URL: http://johannajazmine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, äntligen ett inlägg! :D

Jag ser ialla fall emot att få se dig, rödluvan ;)

2009-08-30 @ 18:44:57
URL: http://johannajazmine.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jaa, äntligen ett inlägg! :D

Jag ser ialla fall fram emot att få se dig, rödluvan ;)

2009-08-30 @ 18:46:13
URL: http://johannajazmine.blogg.se/
Postat av: Johanna

OJOJOJ! vad sjutton hände nu då? :O

2009-08-30 @ 18:46:53
URL: http://johannajazmine.blogg.se/
Postat av: Anonym

men lilla sofia då!

2009-08-30 @ 18:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0