090822 -What a man!



Helt seriöst så får jag inte nog av karl'n! Raaawr säger jag bara!
Och som min smarta släkting Kim konstaterade, så har jag en förkärlek till snabba karlar. Gärna med bollkontroll.
Zlatan, Bolt, Beckham, C. Ronaldo... You name it!
Inget jag kan rå för. Det ligger helt enkelt i min natur.
Otur för mig att det finns relativt få av dom. Iallafall i det verkliga livet. Kändisar finns det dock gott om, men hur i hela friden snärjer man en sån? Den som vet det får gärna berätta för mig.
Om inte annat så kan jag ju alltid önska mig Zlatan i födelsedags present. Alternativt Bolt. Det är en tillgänglighets fråga.

Förresten så har jag två riktigt stora fans av min blogg. Den fan-skaran består av mina släktingar.
Nämligen Kusin Johanna och fyrmänning (eller nåt åt det hålet.) Kim.
Dom dyrkar mig! I don't blame them.
Kan även tillägga att jag själv läser min egen blogg och skrattar hejdlöst.
Schizo, kan tyckas. Men äsch då.
Någon måste ju ha roligt åt det jag skriver. I det här fallet råkar det vara jag själv.
Big deal, liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snabba karlar ja ;D kan nog räkna upp några fler som du har en "kärlek" till! xD

2009-08-22 @ 21:12:42
Postat av: fröken jonasson

Sv: jag vet! ren lycka! kände disney-dags vibbar på hög nivå!

2009-08-22 @ 21:16:20
URL: http://linnjonasson.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jag gillar också din blogg Emelie, go girl :)

2009-08-22 @ 22:42:22
URL: http://veronica.dace.se
Postat av: Anonym

Japp, jag är ett av dina största fan av din blogg, så de så! Din blogg är det roligaste att läsa XD

2009-08-23 @ 18:12:32
URL: http://johannajazmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0