090819 -Dagen mitt cykeldäck exploderade.

Ja, idag var en jobbig dag för min kära gamla cykel.
Ny pumpad och fin som den var tog vi oss hela vägen upp för åsabacken utan svårigheter. Men väl uppe, när det var dags att cykla igen small det bara till.. Johanna duckade och skrek som en stucken gris. Hon trodde någon skjöt mot oss.
Jag höll seriöst på att skratta ihjäl mig. Och bonden som var bredvid och plockade potatis flög 3 meter upp i luften av chocken. Ganska komiskt, samtidigt som det hela var väldigt tragiskt.
R.I.P cykeldäcket.
Efter den incidenten åkte vi istället bil ner till Gurra's och tryckte i oss pizza. Vi tyckte vi förtjänade det efter en dag hos mormor och efter att ha gått upp för HELA åsabacken. Gott var det.

Imorgon ska vi till mora och införskaffa nya husdjur, nämligen akvariefiskar.
Spännande.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna Jonasson

Det var inte kul! Jag blev jätte rädd xD hahahaha

2009-08-21 @ 14:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0